Zakelijke oplossingen voor uw bedrijf!

De zakelijke oplossing voor al uw defecte toestellen!

Staat uw merk er niet tussen? Geen probleem. In de meeste gevallen kunnen we uw apparaat repareren.

Heeft u te veel apparaten aan reparatie toe?

Reparatieservice voor uw bedrijf

We repareren de apparaten van uw medewerkers in overeenstemming met de nieuwe AVG wetgeving en beschermen de gevoelige informatie van uw bedrijf. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Bel mij terug

    Layer 1

    Professionele reparatieteams

    Uw apparaat in
    veilige handen

    Wanneer je je telefoon laat repareren controleren onze monteurs altijd wat er defect is. Wij voeren uw telefoon reparatie direct uit. Mocht de reparatietijd langer duren dan 30 minuten, zal dit van te voren aan u gecommuniceerd worden. Wanneer je je telefoon laat repareren controleren onze monteurs altijd wat er defect is.

    FAQ

    Veelgestelde Vragen

    Ik heb een vraag over een reparatie?

    U kunt de dichtstbijzijnde Repair Home-vestiging bereiken.

    Hebben jullie een onderdeel op voorraad?

    We hebben meestal veel onderdelen. Bij het maken van een afspraak controleren wij de gegevens. Wil je zeker weten dat het onderdeel op voorraad is maak dan een afspraak. Het onderdeel hebben wij voor je klaar.

    Moet ik een afspraak maken?

    Het onderdeel hebben wij voor je klaar en je telefoon is binnen 30 minuten weer gerepareerd. Kom je zonder afspraak langs dan hebben klanten met een afspraak voorrang met de reparatie. Vaak kunnen wij je alsnog helpen. Houdt er wel rekening mee dat de reparatie dan niet niet altijd binnen 30 minuten klaar is.

    Mijn apparaat staat er niet tussen, wat nu?

    Heb je wel een Samsung-, Apple-, OnePlus-, Huawei- telefoon of iPad, maar staat jouw reparatie er niet tussen? Dan kun je ons altijd een e-mail versturen met jouw verzoek.

    Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij de reparatie?

    Mochten onze monteurs nog een defect constateren dan overleggen wij altijd van te voren wat de extra kosten zijn.

    Ik heb meer vragen. Wat moet ik doen?

    Het beste kun je dan contact met ons opnemen. Neem hiervoor contact op met jouw dichtstbijzijnde filiaal via de locaties page.